Uusi askel kylmyyden torjunnassa

ALASKA THERMO TEEMA PANOR

Sievin Alaska Thermo -turvajalkine on kaikilta ominaisuuksiltaan suunniteltu pitämään kylmyys loitolla. Jalkineen sydän on ladattava lämmitysjärjestelmä, joka lämmittää kengän etuosaa ja tuo siten lämmön tunnetta koko jalkaan.

Nyt Sievi tuo markkinoille Alaska Thermon uudistetun version, joka hyödyntää uusinta tekniikkaa ja muotoilua. Uudessa mallissa lämmittimen akku on integroitu varren sisään. Nykyteknologian ansiosta akku on entistä pienempi ja huomaamattomampi, ja samalla se myös kestää entistä pidempään.

Varren ulkopuolella on helppokäyttöinen säätöpaneeli, jonka avulla käyttäjä voi valita lämmityksen tehon kolmesta eri voimakkuudesta.

Alaska Thermo on suunniteltu etenkin äärimmäisissä talviolosuhteissa työskenteleville. Se soveltuu myös esimerkiksi talviurheilun pariin sekä kylmävarastojen ja pakastamojen työntekijöille. Jalkineen vuori on sataprosenttista lampaanvillaa, joka eristää tehokkaasti kylmää.

Eristävyyttä ja pitoa jalkineelle antaa paksu ja kestävä PU-kumipohja. FlexStep®-joustopohja säilyttää joustavuutensa ja pitävyytensä myös kovalla pakkasella.

Alaska Thermo -jalkineen turvaominaisuuksiin kuuluvat teräksinen varvassuoja ja naulaanastumissuoja. Lisää käyttömukavuutta tuo varren takaosan lenkki, jonka ansiosta kenkä on helppo pukea ja riisua.

Tuotetiedot     Tuote-esite     Kuvapankki

Sievin Jalkine Oy on Pohjois-Euroopan suurin jalkinevalmistaja. Sievin tuotekehitys on valjastettu kehittämään jatkuvasti parempia työjalkineita ja soveltamaan uusimpaa teknologiaa sekä parhaita materiaaleja. Jalkineiden suunnittelussa on otettu huomioon turvallisuus, työympäristöjen vaatimukset sekä käytön mukavuus ja helppous - unohtamatta tyylikästä ulkonäköä.

Siirry "Tiedotteet"-sivulle